Creatividad en producción audiovisual

 

Authors
Jaramillo Flores, Giovanny José
Format
BachelorThesis
Status
publishedVersion
Description

Television as a sales tool in an advertising company is very effective in communicating the required message. The art of a good creative, with the organization of an excellent producer, achieve the desired objective. It is important to always be at the technological forefront of the medium, since the consumer is very strict as an audiovisual receiver and should not be underestimated. For this reason in the advertising production of a TV commercial or a radial wedge should be created alternative forms of national production for the enrichment of Ecuadorian advertising. Then, in terms, the new creative producer will become familiar with the operative language in the realization of an advertising project.
La televisión como herramienta de venta en una empresa publicitaria es muy eficaz para comunicar el mensaje requerido. El arte de un buen creativo, con la organización de un excelente productor, logran el objetivo deseado. Es importante estar siempre a la vanguardia tecnológica que presenta el medio, ya que el consumidor es muy estricto como receptor audiovisual y no se le debe subestimar. Por esta razón en la elaboración publicitaria de un comercial de TV o una cuña radial se deben crear formas alternativas de producción nacional para el enriquecimiento de la publicidad ecuatoriana. A continuación, en términos, el nuevo productor-creativo se familiarizará con el lenguaje operativo en la realización de un proyecto publicitario.

Publication Year
2000
Language
spa
Topic
PUBLICIDAD EN TELEVISIÓN
CREATIVIDAD
PRODUCCIÓN TELEVISIVA
TELEVISIÓN COMERCIAL
Repository
Repositorio Universidad de las Américas
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http://dspace.udla.edu.ec/handle/33000/9629
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openAccess
License
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