Plan estratégico de desarrollo y comercialización para el museo Otavalango de la Provincia de Imbabura

 

Authors
Toapanta C., Evelyn M.; Pineda C., Jéssika S.
Format
BachelorThesis
Status
publishedVersion
Description

This project was carried out as a proposal for the tourist development of the Corporation of the Living Museum Otavalango, with the aim of increasing the number of visitors by publicizing the cultural offer that this institution offers, which will help improve the family economy of the Partners.
El presente proyecto se realizó como una propuesta para el desarrollo turístico de la Corporación del Museo Viviente Otavalango, con el objetivo de incrementar el número de visitantes dando a conocer la oferta cultural que esta institución ofrece, la cual ayudará a mejorar la economía familiar de los socios.

Publication Year
2017
Language
spa
Topic
MARKETING
TURISMO
COMERCIALIZACIÓN
MUSEO
Repository
Repositorio Universidad de Otavalo
Get full text
http://repositorio.uotavalo.edu.ec/handle/52000/82
Rights
openAccess
License
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ec/